fredag, mars 20

jag vill bara berätta för er att läget är under kontroll
jag saknar oss ibland men nu är det såhär.. och det är väl bara att le så mycket som möjligt!
du försvinner inte ur mitt liv och det är jag evigt tacksam för.
det hade varit för mycket.

jag höll sista akten av mitt föredrag på Svenskan idag.. förra gången pratade jag om livsmedelsindustrin(köttproduktion osv) & nu om pälsindustrin. det har verkligen gått över förväntan, idag hade jag bara en sida med anteckningar men det här är ett ämne jag brinner för. något jag verkligen engagerar mig i & kan mycket om, och det lyser förhoppningsvis igenom till åhörarna. mycket improvisation men ändå rätt lite svammel.. jag är nöjd!

JUST NU vill jag mest ha sommar
sommaren –08 blir verkligen svår att toppa, för den var helt amazing… festival kärlek bad dans fest you name it.
har så många fina minnen. typ Öland med Martin
typ onykter långpromenad med Sebastian på en fest i skogen
typ peace & love
typ två veckor i Åsele med  kusin & familj
typ jävligt många dagar och nätter spenderade i ett sommarvarmt Falun
typ solsken.. åh bara lyssna på låten här nere
den är fantastisk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar