torsdag, februari 12

antonanton&anton

startade onsdagen med fika tillsammans med Sofia, sedan gick vi lite på stan. Jag hittade ett par jeans på Gina Tricot. ja, döda mig. som väntat har dom redan töjts ut till en mycket MYCKET ful storlek som inte alls sitter som jag vill. men så går det när man hittar jeans där antar jag. Tacka vet jag Monki, inte så mycket dyrare men fan så mycket bättre!
i alla fall. Anton kom till Vetlanda vid 2, men fikade med två kompisar medan jag & fia va på stan. det är inte riktigt hans grej att va med i butiker. han har en tendens att bli åtta år och otroligt gnällig då, så jag föredrar att han håller sig borta just då.
vi mötte honom vid 3, och gick hem ganska omgående. Sofia gick hem till sig och vi till oss.
Spenderade lite tid i soffan, tillsammans med pussar, kramar & Kalle och Chokladfabriken. efter det gick vi till willys och köpte kladdkaka, cola, godis, chips & gifflar(jag har aldrig påstått att jag är nyttig) & traskade hem igen. Vi bytte än en gång om till pyamas och kröp ner i soffan, denna gången för att se på The love guru. sjukt kul film! Sofia kom och såg den med oss. När den va slut läste vi bikter, biktade oss själva, pratade & skrattade. hon gick hem runt halv tre & vi somnade ganska omgående..

idag låg vi i sängen till klockan halv 1. sen klädde vi på oss & gick till stationen. Anton åkte till Tranås igen & jag gick till mamma och pappas företag för att åka hem till Nye, så här sitter jag nu. spelar sims och dricker kaffe. mmm love life.

imorn ska jag mysa med marri, vilket ska bli bäst<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar