fredag, juli 10

alltså
ta hem mig

jag är rastlös & har alldeles för mycket att längta efter och sakna för att kunna uppskatta tystnaden och lugnet som Åsele innebär. Åh jag vill hem, ha många fina kvällar på min altan & bara njuta av att kunna göra vad jag vill, när jag vill. umgås med mina vänner som jag knappt träffat sen skolan slutade, jag vill göra konstiga drinkar med Josephine & förgifta mina lungor med Pontus. jag vill att mina föräldrar ska komma hem med det nya tillskottet i vår familj, en liten kattpojke som dom plockar upp i Södertälje. jag vill att Martin ska komma ner, och att jag sedan åker med honom upp till stockholm. där vill jag träffa emma
och jag vill träffa matilda
jag vill åka till falun
örnsköldsvik
göteborg och jag vill leva lite

1 kommentar:

  1. är inte jag nämnbar i din blogg?-.- :( /rikkk..

    SvaraRadera