söndag, juli 5

sen sist

har jag fått nya vänner, förlorat vissa & kommit närmre andra
jag har varit på en fantastisk festival i ett soligt Borlänge(se bilder i inlägget här under/min bilddagbok/min facebook)
jag har avslutat första året på gymnasiet
jag har förälskat mig i solen
Pete Doherty och någon
kanske i dig
jag har dansat & älskat
och hittat ny musik
jag har inte slutat älska, lyssna & leva till Pink Floyd
däremot har jag dragit ner på skrivandet (vilket har märkts i bloggen...)
jag har lyssnat till regnet & läst
jag har skrattat
fällt tårar över omöjliga situationer, känslor jag har men även dem jag saknar
jag har funnit människor som har gjort allt lite lättare
samtidigt som jag någonstans på vägen tappade mig själv

nu ska det, jag, bli bra igen
jag bara vet det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar