måndag, september 14

samhällsarbete, te
radiohead & levande ljus

idag spenderade jag några timmar i en soffa på café Hörnet tillsammans med finaste Debbie
vi pratade och det var fint att få skratta
jag for hem efter det. 
plugg och kaffe och mackor och pang boom krash jag vill aldrig se henne igen

jag längtar tills imorn.
snacka skit över kaffe & en cigarett eller två tillsammans med Carina
säga hej kram hejdå till Amanda
springa till Sophie & prata
och skratta
och gråta
för det finns så mycket osagt. så många meningar som har legat i oss sen 
juni?
alldeles för länge. 

självklart kommer allt påminna om dig. du som aldrig vill se mig igen. det kommer bli jobbigt,men jag vet att det går. allt går om man bara försöker

men ibland vill man inte försöka
för det krävs så mycket mer än vad man är beredd att ge
att veta att man får skylla sig själv är bland det jobbigaste man kan känna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar