måndag, januari 5

15.00

mmmgod morgon :)
klockan är tre på eftermiddagen och jag sitter invirad i mitt täcke & skrattar åt http://icanhascheezburger.com
jag gör det alldeles för ofta.
jag borde skaffa en hobby.. typ plugga. fan va bra det hade varit om jag verkligen gillade det! meen sån tur har man väl inte..
egentligen hatar jag att sova såhär länge. kommer inte kunna somna i vettig tid ikväll & alltså försova mig/vara skittrött när jag träffar A imorn.. fy. han kommer ju hata mig.

ringde Jimmy innan, fick reda på att han åker till Norge i HELGEN?!?! vi kommer inte hinna ses & säga hejdå! nämen, visst. asbra idé. att åka, bara sådär. men men. jag kommer fortsätta åka till Falun, jag har ju min Matilda där (A) plus Niklas, Bettan osv :) suger att bo så långt ifrån människor man tycker så mycket om.

jag ska bada nu tror jag. lyssna på Shine on you crazy diamond och tänka på roliga saker som kommer hända.
glad cymbaline

1 kommentar: