lördag, januari 3

Hej & Nyår

jag är för dum
för blogg.se
eller.. för dum för photoshop egentligen. det resulterar i ful bloggdesign & sur hannah.
nej, jag tror att blogspot är mer min grej.

jag ska faktiskt bli en bra bloggare nu. jag ska försöka i alla fall (A)
det händer inte så mycket i mitt liv
men jag kan skriva om nyår.

jag åkte till Sophie & Josephine vid femtiden tror jag, sjukt långt äre till Rörvik!
där var redan Oscar, Johan & Nellie.
Vi rökte i fönstret, plattade håret & pussades. jag har saknat S & J
sen kom det mer folk, och lite till! förfesten var igång & jag var glad.
träffade Alex för första gången, och Axel efter en månads tystnad.
runt sju gick alla upp till Enevi och där var det bara kaos för min del.
men dåliga svar är också svar och jag fick många mysiga gottnyttårkramar. vid ett eller något gick ett gäng ner till Sophie igen och jag diskade. hahaha. jag orkar inte skriva om natten, för jag vill nog inte ens tänka på delar av den. Erik & Rikard kom vid fem och livade upp stämningen.
eller nått.. ^^ det var rätt kul i alla fall.
somnade vid 10.00 & vaknade igen, utvilad & söt vid 11.00
fyfan.. längesen jag kände mig så äcklig.
Erik & Rikard gick i alla fall hem då, och jag mikaela och Sophie låg kvar och pratade i soffan om vad som hade hänt kvällen innan.

vid 1 gick jag upp till Enevi för att städa. tur att jag inte behövdes så mycket för jag var helt lost.
att gå vilse i Rörvik är något jag inte vill vara med om igen. hahaha.
jag hade ett bra nyårsfirande i alla fall.
Jag är glad att allt har löst sig med A & att jag har Jossan & Sophie :*


2 kommentarer:

  1. du är bra.
    pusssss


    vet inte vad jag hade gjort utan dig på nyår!

    SvaraRadera
  2. jag är glad att du hade kul.

    puss

    SvaraRadera