söndag, januari 4

godmorgon

mmm jag är trött! ville helst sova till fyra eller något idag.. men mamma ville in till stan & kolla i butiker, samt äta pizza. hon vet hur hon ska få med mig.. vem kan säga nej till pizza liksom?

bah. somnade alldeles för sent/tidigt igår. för msnprat med diverse pojkar(jag skriver sällan med tjejer.. måste ändra på det:D) sedan var det "jag längtar till sommaren"-sms med Thomas..
jag längtar verkligen till sommaren. I do! ska bli bästa sommaren nånsin kan jag meddela.
Peace & Love, Åsele, Falun and so on. hur bäst som helst :D

men men. bara en vecka kvar på lovet.. inte ens en vecka :| bah! det värsta är att jag lite kommer hinna träffa Mukii.. troligen inte Kasper & Anton heller. jag har nästan inte gjort något på lovet fören de här dagarna. imorn ska jag förhoppninsvis träffa jossan & sophie(jossan vet inte om det än), sen kommer familjen Granath hit & spelar biljard. My sover här med, för på tisdagen kommer Filippa & Emma hit till oss! sjukt längesen vi träffades alla fyra..
på onsdag ska jag till Ida. vi har inte träffats på hela lovet.. borde vara olagligt, att inte träffa såna man gillar så mycket som möjligt.

jag ska beställa massa grejer från ikea nu..så slipper jag åka dit (A)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar