söndag, januari 18

& tydligen är jag lätttillgänglig

jag tror att jag ska börja skriva upp allt jag gör
med vem jag gör det
hur jag gör det
varför jag gör det
osv

så folk (typ en viss Sofia) äntligen kan få snacka skit om mig och faktiskt säga saker som är sanna för en gångs skull :)
för all del, jag må ha gjort många tröga saker men vem är det som är skum?
jag som står för mina handlingar & in i det längsta avstår från att vara falsk
eller du
som bara för att jag var tillsammans med din kompis blev min "bästa vän"
för att sedan avsky mig när vi gjorde slut (av anledningar du troligen inte har nån aning om) och nu verkligen snacka skit om mig inför min pojkvän :)

om jag stör dig & dina vänner så mycket, kan ni väl framföra det till mig
& inte diskutera mitt beteende, anta saker & hata mig
för ni känner mig inte :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar