måndag, januari 19

samhällskunskap

jag har tråkigt
verkligen brutalt tråkigt

har samhällskunskap.. jag känner inte att jag har varken ork eller lust att rangordna & ge befolkningstal för Sveriges största kommuner.

jag har inget emot skolan.. det är bara såna här meningslösa uppgifter jag avskyr. jag är sån som person.. rastlös
det suger :)

Emma är numera min sambo, det är jag väldigt glad för!
hon hjälpte mig att storstäda & möblera om lägenheten igår.. nu längtar jag nästan efter att komma dit. jag ska dock sova i Nye ikväll, har en engelskabok att läsa ut. blä..
på onsdag kommer en mycket efterlängtad pojkvän till Vetlanda igen och det ska bli så bäst :)

måste än en gång prisa min vackra och underbara vän Sofia, då hon gav mig lunch idag, hähä.
andra gången jag äter där.. ska börja ge matpengar snart. haha.

jag skriver väldigt osammanhängande, jag vet! men det är rätt kul.. jag vet att ni älskar att läsa ändå (annars hade ni inte gjort det)

nu kom Georg i alla fall
Josef & jag ska rita lite på en karta
tjoho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar