söndag, januari 4

vänner

ååh. jag bara.. älskar mina vänner. förstår ni det? :D
dom är verkligen finast i världen!

2008 var verkligen vännernas år, haha. jag fick så sjukt många nya kompisar att det är galet :)
Tänk bara,
Josephine, Sophie, Sofia, Jonas, Josef, Anna, min klass plus tokmånga fler.
vad hade jag gjort utan er?
hur hade saker & ting sett ut, om jag inte t.ex kommit i samma klass som Jossan & Josef?
då hade inget av de här med Axel hänt
jag hade inte blivit vän med Sophie
då hade jag inte firat nyår i Rörvik
aldrig blivit vän med Marri
inte funderat på om det var Rikard som var den snygga elektrikern
and so on
möjligt att det hade hänt ändå.. men tänk va mycket jag hade gått miste om ifall jag var död
bara så ni vet :D


bifogar bild från åttan, och mina dåvarande vänner.
haha. tänk va man förändras.. &, tänk va folk förändras!!

1 kommentar: